• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Akut tips 10 000 kr

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Har lån hos de flesta aktörerna och har kämpat som ett djur för att klara mig ur en helvetes låneträsk, är fortfarande där. Nu återstår ca 10 000 kr jag behöver få tag på innan jag kan andas ut. Lånet kan jag inte återbetala på kort tid. Har ingen familj, släkt eller vänner att låna av.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

kassekonomi

V.I.P
Poäng: 307
Blev medlem
15 Maj 2014
Meddelanden
627
Mottagna reaktioner
116
Poäng
307
Skäms oerhört men har hos alla de :(

Då förstår jag inte?! Du säger att du endast behöver 10.000 kr för att klara dig ur detta. Och äbdå har du lån överallt? Släpp allt eller be en i familjen att hjälpa till med ett samlingslån.

om 10.000kr hjälper dig nu, kanske håller dig lugn i 1-2veckor sen ska andra lån betalas och du blir stressad igen. . En sak jag lärt mig är att inte ta lån för att betala lån.

enda gången man egentligen ska ansöka om lån är när man vill samla allt eller förhandla om räntan.

ett litet tips bara :)

Men jag vet hur det är! Man vill bara klara sig från dag till dag! Men tillslut hinner allt ikapp..
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp